create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!
 Guests

30.9.10

mencuba sesuatu benda baru(try sumthing new)

salam all..hihi..nah aku sepatutnye berada d kelas pada masa2 nie..kt blok akademik la kn..blja mencari ilmu.tp kn d sebabkan hari ini jugak hari menyambut hari raya peringkat universiti,aku ngn kawan2 nekad la xbwk beg...eh,btol ke ape aku tulis nie...conclusi nye disini,sambutan hari raya aidilfitri peringkat universiti...

Nak di jadi kn cerita,lecturer aku yang sepatutnye mngajar hari ni telah mencancel kn klas..nme pon cancel,so xd la klas arini...agak bosan ow klo kt blok akademik nie xbwt kelas k ape..bosan!!serius..then what me n fren do is,tido je cm xde pape pulak berlaku.

Ok.back to the title..aku sebenarnya first time tulis blog melalui atau menggunakan hp aku nie..haha..agak seronok bila mana dapat menulis seperkara kt blog yang agak hambar nie..hihi..seronok!!sangat.....

Cukup.aku mengarut..

Ok lah..skian all

P/s:mate lebam coz baru bangun tido n yet senyuman still manis bila dpt tulis blog.yea!

No comments: