create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!
 Guests

4.10.10

aku buat,aku dapat


hari ini hari ke-5 aku menjalani puasa sunat 6 di bulan syawal.hari ini juga,hari isnin,penghulu segala hari kat malaysia bcoz why hari isnin lah semua kerja,semua sekolah akan mula balek.hari ini juga hari sepatutnya kelas kteorg akan pergi melawat muzium Tentera Darat di Port Dickson.plus-plus,sepatutnya ada standby bed by O.C batalion,mej amin panzer.ada banyak kata pepatah even dalam agama pun ada bagitau benda yang di rancang tidak semestinya jadi..kita hanya mampu merancang,allah yang menentukan..

so,aku still puasa.menghabiskan dengan jaya nya puasa sunat di bulan syawal tahun ini tanpa rasa gelisah apabila mbe2 sekelas pergi berduyun-duyun ke chaos(cafe upnm)setelah sekian puas tidur di awal pagi di atas sebab lecturer peacekeeping men'cancel'kn kelas pada pagi semalam.si dalam kesejukan yang membatu di dalam kelas,ada satu ketenangan yang sukar di temui apabila berada di dalam perbarisan..

ok!lawatan ke muzium TD sebenarnya agak mengecewakan.apa yang dimaklumkan minggu lepas,hanya course kteorg je yang akan pergi.tapi,setelah penat bertanya kepada senior course,apa yang aku temui hanya la dusta belaka.bebudak sem 3 xkan menyertai lawatan tersebut bagi membuka ruang untuk senior tahun 3 DRM pergi melawat.ini lah antara faktor yang memberi ketenangan kepadaku semalam..

hahaha...lawak pulak..ayat2 skema kat atas tu..weyh,korang.semalam aku ada kelas tambahan.subjek asymmetric warfare.xmengajar pon bcoz pagi ini ada kelas dia.bukan apa,sja nak bagitau markah yang kteorg dapatt untuk test midsem n also paperwork that we had done.aku taw,aku buat sambil-sambil time jawab aritu.banyak maen,xstudy sungguh-sungguh.then,aku memang bajet dah markah aku mesti dapat banyak nie je.tunggu punyer tunggu..memang betol!!hampir tepat a.memang patot pon aku dapat markah 5.5/15 tok test dia tu...satu lagi assingment/paperwork..yang tu aku boleh bet la aku dapat high cket coz aku memang ambik banyak bahan dari internet.dengan itu,aku bersyukur dengan markah yang di bagi even la pen dakwat merah kurang di dalam kertas kerja aku.meanwhile,aku tetap bersyukur.


aku buat,aku dapat..

p/s:setiap kali aku mendengar music di laptop ku,aku pasti akan mendengar lagu dendangan indah lagi sayu dari sebuah drama korea,boys over flower OST..blah blah blah..(mood touching)

1 comment:

FYONNA BEATRICE said...

oh great.sungguh berpuas hati nampaknya even markah x smpe stengah.paperwork dpt brapa la?