create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!
 Guests

21.11.10

bila kita...



Bila kita tengok dengan sepasang mata,kita tertarik dan ingin sekali merasa....
bila kita sentuh dengan kedua-dua tangan,kita terus membawanya ke mulut untuk dirasai oleh lidah terus ke tekak...
dan terus merasa sehingga tahu apa yang menarik yang ada dalam mug aku tuu...sambil menutup mata tanda 'high'....

bila kita rasa puas,habis 'high' period,kita terus buat tak tahu padahal barang yang kita tertarik tu entah sape la yang punyer..sedih je aku,balik-balik air dalam mug aku abes..hishx3..:P

p/s:
nie la perasaan kita dari childhood lagi..rasa ingin mencuba tu sentiasa ada..so,pape pon korang buat dalam kehidupan seharian,korang refer balek,mesti same cam adek aku nie buat..tengok,rasa,puas,lega....

nie adek aku yang last,ariff irfan..comel en2..hehe..aku rindu gilew kt dia nie coz dia comel sesangat-sangat...

hope balek nanti dia still comel cam nie..rinduuu!

3 comments:

ToK BiLaL RaNcAk said...

ekeleh lu..
ngn adek pon brkira air ka??
mnyesal adek lu dpt abg mcm lu...

muszelious said...

nescafe kot..budak-budak mane ley minum nescafe..nanti kembung perut..hek

misz eyesha™ said...

hihi....