create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!
 Guests

22.12.10

singkat..


dah nak lengkap dah setahun 2010 ini..xlame lagi menjelang la 2011..xrape kan kawan-kawan..taw-taw,sume aset2 kat badan kte nieyh dah berubah rupa..mungkin ada yang xberubah lagi tapi x banyak..kire minoriti la kot..

hari ini,keputusan PMR adek aku,nurhanani binti jamal akan kuar..hope dia dapat beat aku ye top score last 5years..
hehehe..i hope so..

seminggu yang lalu,dia dah bising-bising nak sambung study sekali ngn aku kt semenanjung nie..
aku rilex ja..klo result dia gempak,aku ingat nak suh dia masuk seseri..xpon mtd..hahaha..insya allah result dia ok..ada jugak teman aku kat dunia rantauan nieyh..xla bosan sangat kalo my gurl dah sambung study abroad nanty..i hope so..amin

xkesa la,klo sederhana ok,masuk SMS or MRSM kuching pon dah gaya dah..at least keluar cket dari kampung gedong tu..luas cket pemandangan dia..

eh2..dah 5tahun dah berlalu dari aku form 3..subhanallah..singkat kan masa..sepatutnye kita nieyh dah makin matang n lagi matang saban hari..

lastly,will tell u'll what my adek get for her PMR soon!!
lols..

p/s;sementara tgu nk g baris at 11,aku sempat lagi menerjah blog..haha..

No comments: