create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!
 Guests

5.1.11

pergi mengejar impian


setiap kali aku bukak mana-mana sites blog ke ape mesti ada sebut pasal 2011.
cket ke banyak still ada la sembang-sembang tahun baru.
klo xcerite pasal azam baru,pakaian baru,dorang akan cite passal cuti..
aku ada dengar certain mbe aku merungut pasal takwim universiti dorang coz xbagi cuti tym perayaan la.aku lpe perayaan pa.
yang aku taw budak-budak upnm memang xkesah sangat pasal cuti nie..yeke?ehek..

berbelas-belas jam perjalanan dari malaysia ke UNL..hope all in the good condition n perfect way..
pergi?
ye.pergi.kalau dipanjang kan lagi maksud dia bule membawak kepada hijrah.perpindahan dari sesuatu yang baek kepada suatu yang lagi-lagi baek.
sape yang pergi?
spe ek?hehe..

aku,dia,korang semua kene pergi.pergi meninggal kan tabiat lame yang korang penah buat tahun lepas,2010.
try do be good in others aspect.
stop sleeping in the class!
try.memang payah.at least korang try dari tido.
ape kte orang,near to the perfection!

bukan ape,tahun nie aku dah masuk 21.
ada mbe yang dah masuk 21 pon 2,3ari lepas.
bak kte orang,umo 21 nie,klo dah kawen dah dapat zuriat taw.
xcaye?try nengok!
point aku kat sini,klo aku,korang xkeluar lagi dari takuk lame,ape aku nak 'claim' kat zuriat aku?
pergi kejar impian.

awek aku dah pergi dah.
pergi mengejar impian dia selama ini.
rindu?
of course la!!!
klo ikot perasaan,im dying here.sebab rindu sangat-sangat.
tapi xley la camtu kan.
life must carry on.dia kejar impian dia.
aku pon must do the same.
suppose to be i go with her tapi dah TERmasuk kt sini.
ehek:)

papehal pon,aku dah bawak korang pergi bersama aku.
pergi kejar impian.
at least,after doing this thing to the end,korang xmenyesal ngn ape korang buat.
pergi!!!

p/s:seriously i miss u so much,deng.be safe ok back there!!there is no me to care bout u anymore.its all u now.
bytheway,im always refer to the clock down of my blog.that is different of our time now.but then,my love to u still under par and increasing missing u to the fullest.

ya Allah,tabah kan la hati hamba-Mu yang hina ini:(

No comments: