create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!
 Guests

23.8.11

editting blog~

eh eh,dah ade picture sendiri dah kt headline blog aku nieyh...hihihi..

xtually aku xreti pon buat bende alah nie..*sigh*

atas sebab pemberian from my junior in campus,so that it be..lawa kan kan..(ikhlas la seket kalau nak puji pon..ehek..)...and and if korang nak suh dia buat,korang try la mintak kat dia ok???big cuddle to fyza for the nice and gorgeous headline up there..lols..

hurm..dah lame dah tak updated blog..awek aku pon baru-baru nie rajin nak update..hehe..

biase la,life is tough now..it not like 5 years ago...boley je nak online tengok korea berjam-jam sampai lebam bijik mata...nak lepak-lepak sampai janggut panjang...nak makan sampai perut xtaw nak kata..hehe..

sekarang suma kene pantas..kalau xpantas,kene tinggal..so,rushing,...busy...sume jadah lah ada sekarang..nak update blog pon xsempat(konon)..banyak benda nak bagitau,tapi busy kan..ayat pon xTER olah..

eh,lari topic pulak dah..nak bagitau pasal headline tu je xtually..tersasar..hehe

hurmm..dengan kesempatan ini, ingin aku sampaikan ucapan selamat hari raya yang bakal menjelang tiba xlame lagi...

aku pohon maaf jika terlanjur kata,acting macho and ganas(dalam still jambu),paw makanan ke bagi sesiapa yang mengenali,hope halal makan minum..

and and dont forget datang beraya kat rumah...rumah aku always open house even tahun ini raya xseberapa meriah after uncle hasbullah b hj bujang passed away a few weeks ago(13august2011)..

okay!assalamualaikum...

2 comments:

jepown :) said...

yeayyy ! :D
bangga gilakkk

jepown :) said...

yeayyy ! haha . bangga gilak :D