create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!
 Guests

24.8.11

idea yang dicampur-aduk


ok..let we start with a statement that make me smile until i sleep last night...

quote by bbm haziq azmen;

kisah 3 pilot yang ditangkap oleh Suku Dayak Kanibal,ketiga-tiga pilot yang takut tersebut memohon agar tidak dibunuh.Maka ketua suku kaum itu pun berkata "kalau korang sume nak hidup,korang kena masuk hutan dan membawa 10 buah yang sama jenisnya.tapi korang hanya ada masa 3 jam saja!!!"

sebelum 3 jam,pilot yang pertama pun akhirnya datang membawa 10 biji epal.
ketua suku:"ok,kamu dah bawa 10 biji epal..sekarang masukkan semua epaal tu ke dalam lubang dubur kamu satu persatu.kalau kamu merintih atau bersuara,kamu akan saya kasi potong!!!"

dengan penuh perjuangan dan ketahanan akhirnya epall pertama dapat di masukkan.tapi untuk epal yang ke-2 dia tidak dapat mnahan sakit dan terus menjerit.dengan kejam ketua suku tadi terus memenggal kepala si pilot.Maka naek lah si pilot tadi ke syurga.

pilot ke-2 pula datang membawa 10 bji anggur.dan ketua suku tadi terus bagi arahan yang sama..1 anggur masuk,2 anggur masuk,3 anggur, tp pada saat dia nak masukkan anggur yang ke-10,ketua suku tadi tiba2 memotong kepala pilot ke-2

naik la pilot ke-2 tadi ke syurga dan berjumpa dengan pilot pertama tadi..

pilot 2:wah,ko pon mati jugak?
pilot 1:yela,aku bawak epal.xtahan saket!sial tul ketua suku tu,syaratnya susah sangat!habis kau bawa buah apa?
pilot 2:anggur
pilot 1:anggur??tu kan senang!kecik je,xsakit pon!!!
pilot 2:memang betul,sume anggur aku hampir masuk ke dalam lubang dubur.tapi tiba-tiba aku ketawa dan habis anggur yang aku masuk kan tadi keluar balek...
pilot 1:bodoh kau!!kenapa ketawa??
pilot 2:habis,masa aku nk masukkan anggur yang ke-10,aku nampak pilot ke-3 bawak durian...giler tul!!!
wakakakakaakakakaaka...



iklan mentar~adek akuh~
serius xtipu..tido dalam senyuman aku malam tadi sampai xbangkit sahuq..

mane datang idea dia tu pon aku xtaw..banyak lagi citer2 sebegini..tapi maybe next time will be able to share with u all..
lols

assalamualaikum.:)


No comments: