create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!
 Guests

12.10.11

keje melambak~!!!

serius semester nie amat mencabar bagi aku yang hidup bersederhana nie..*ayat nak sayu je..ce ce ce*

tapi serius banyak sangat dugaan yang melanda..who knows kan?i can smile as usual,keeping silent and acting macho like nothing happen toward me...

but

there is something that i still can hold it on my own..orang kata kalau simpan masalah sorang-sorang ley jadi gila..setakat nie,xda lagi la tanda-tanda nak gila tuu..chill jew:)

perkara-perkara yang harus aku lakukan;

1/- people say family must come first.aku xtaw apa jadi ngn parent aku sekarang n di only thing i know, my mom cry a lot since aku abes cuti raya hari tuuu..family problem...aku as anak yang sulung ko rasa aku perlu buat bodo je ke?x kan...tapi ape je yang aku ley buat bila mana aku kat dalam kem nie and family aku kat kampung tercinta,sarawak.

2/-okay la.tipu la kan kalau ada yang sebaya ngn aku nie xda pasangan.tipu sangat-sangat la kan.aku gaduh lagi arini. sebab aku xcare pon pasal dia. bout her study.bout her feeling xtually. memang amat bodoh gak la bila boyfriend cam aku nie xreti jaga buah hati jantung pisang mahkota emas intan payung penyuluh getaran jiwa bagai. again sorry so so so much to her for my careless..sorry sayang.

3/-perh nie gua malas nak gtaw tapi nie la main entry aku kali nie...assignment and test yang banyak mengalahkan pembacaan aku selamanya 21 tahun?agak la kan..assignment aku banyak gampang kot..esok test lagi.nak translate article lagi.carik bahan bacaan tok PSM aku lagi..perrhhhhh...

solution;

bila mana kata tension ngn benda-benda yang melambak camni,jiwa jadi kacau,hati jadi tidak keruan,mata jadi berat,pergerakan jadi slow cam zomba.

tidor

the best solution that i have in my mind right now.and solution nie jugak yang selalu aku buat xtually.

*hmmm*hope korang boleh la bantu mendoakan kejayaan aku dalam menyiapkan perkara-perkara yang di atas. even la xmembantu sangat pon..eheee..

:)

No comments: